Programatorii viitorului

16-18 ani

Acum că au văzut ce posibilități există, copilul tău va putea să aleagă ramura care îl pasionează cel mai mult și se va putea concentra în totalitate pe aceasta.

Lista de module

JAVA DEVELOPMENT (Software Engineer)

Cursul de Java este unul dintre cele mai populare în rândul tinerilor, pentru că există foarte mulți angajatori pe piață în căutare de specialiști în acest limbaj de programare.

Tinerii vor învăța unul dintre cele mai utilizate framework-uri de Java, numit SpringBoot. Se va pune accent pe lucrul în echipă pentru a simula modul real în care se lucrează într-o echipă de IT-iști în companii. După ce înțeleg modalitatea de a lucra în echipă, vor aplica conceptele de programare în limbajul JAVA învățate și vor lucra la dezvoltarea unei aplicații mobile de la 0. Vor învăța atât partea de front-end, cât și cea de back-end. De asemenea, vor învăța cum să prezinte prototipul aplicației și cum să o facă disponibilă pe Google Play și App store.

MARKETING DIGITAL
( Specialist în Marketing Digital & UX Designer)

Nu e de ajuns să faci cea mai performantă aplicație sau soluție software. Pentru ca lumea să audă de ea, e nevoie de marketing. În acest curs, copiii se vor familiariza cu noțiuni elementare de marketing aplicat. Apoi se vor concentra pe modul în care marketing-ul ajută firmele de IT să își promoveze produsele și serviciile, prin campanii online și offline.

Astfel, adolescenții vor învăța cum să realizeze și să implementeze o strategie de marketing prin intermediul rețelelor de socializare: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, etc.

<!--

UX DESIGN

Un curs realizat special pentru tinerii care sunt familiarizați cu noțiuni element are de design și care își doresc să treacă la etapa următoare în drumul lor către o carieră de graphic designeri.

Tinerii vor învăța conceptele fundamentale de UX design: research, wireframes, prototipuri, etc. De asemenea, vor învăța principalele platforme de UX – Adobe XD și Figma.

La partea practică, copiii vor lucra la UX-ul unei aplicații sau a unui website ales de ei, trecând prin toate etapele unui proiect adevărat. Idee, wireframe, prototip, implementare, testare, mentenanță.

<!--

PROJECT MANAGEMENT (IT Project Manager)

În acest curs, tinerii se vor familiariza în primul rând cu modul de lucru dintr-o companie de IT. Pe lângă meseriile clasice de programatori, designeri, etc, un foarte important job este cel de project manager. Mai exact, persoana care coordonează activitatea programatorilor și care se asigură că toate lucrurile funcționează bine în timpul, bugetul și parametrii agreați la începutul unui proiect.

Mai mult, împreună cu trainerii vor învăța cea mai utilizată metodologie de lucru în IT, denumită Agile. Lucrând pe un proiect de software, își vor pune cunoștințele la lucru și vor trece prin toate etapele proiectului: idee, prototip, customer journey, sesiuni de sprint, lucru în echipă și atribuire de roluri.

<!--

DESIGN 3D (Arhitect sau Product Designer sau Inginer)

În acest curs, pasionații de design vor avea posibilitatea să învețe modelarea 3D în cel mai popular program de modelare 3D, Rhinoceros (RHINO). De asemenea, se vor familiariza cu software-ul de tip CAD și tipuri de geometrii.

În ce privește partea practică, tinerii vor realiza un model 3D și vor lucra la atribuirea de materiale și pregătirea pentru faza de printare. În plus, copiii vor învăța cum să lucreze în echipă, să își planifice lucrarea, să lucreze cu diferite materiale și să o prezinte în fața celorlalți.

<!--

DATABASE DEVELOPMENT (Business Analyst, Economist)

În prima parte a acestui curs, copiii se vor familiariza cu noțiuni elementare despre bazele de date: scopul prelucrării datelor, instrumente, planificare, construirea și testarea bazei de date. Ulterior, vor începe să lucreze în mod practic la propria bază de date. Vor învăța cum să manipuleze datele, cum să scoată rapoarte în funcție de anumite cerințe, etc. De asemenea, pentru ca să fie cât mai productivi, copiii vor învăța cum să își dezvolte o bază de date care să îi ajute să își organizeze task-urile de zi cu zi: planificarea calendarului de activități, management-ul finanțelor, organizarea temelor și a proiectelor sau stocarea cărților citite.

</>

CYBER SECURITY (Cyber Security Engineer)

Unul dintre cele mai populare cursuri de la Coding Hub, cursul de cyber security se adresează copiilor pasionați de sistemele de securitate.

Printre obiectivele noastre principale este cel de a pregăti toți copiii să navigheze în siguranță pe internet. Însă, în acest curs vom merge la următoare etapă. Tinerii vor învăța cum să devină hackeri albi, cum să se protejeze de atacurile cibernetice și cum să lucreze la siguranța cibernetică a tuturor.

Cu ajutorul unor platforme ca Linux,Wi-Fi Hacking, LAN Hacking, tinerii vor învăța să intre în mintea hackeri-lor și cum să se protejeze de spargerea parolelor, encriptare și vulnerabilitățile serverelor. În plus, vom învăța și cea înseamnă meseria de specialist în securitate cibernetică și care sunt principalele sale activități.

Detalii curs

Pret

450 RON/lună


Dată

Săptămânal


Vârste

16-18 ani


Capacitate

10 copii / grupă


Durată

120 minute


Fiecare copil e diferit!

Înainte de a îl include într-o grupă, ne asigurăm că înțelegem care sunt nevoile copilului tău; ce i-ar plăcea să învețe și care este nivelul său de cunoștințe.

Poți oricând să ne contactezi pentru a afla mai multe despre ce ar putea copilul tău să învețe.

Locații

1. Coding Hub Floreasca
Str. Banu Antonache nr. 40 – 44
2. Coding Hub Militari
AFI Park 1 Cotroceni, Bulevardul Doina Cornea nr. 4

Galerie Foto

Vrei să vezi atmosfera în care copilul tău va petrece timpul?
Vezi galeria de mai jos pentru activități.

Tehnologii

Tehnologii pe care le va învăța copilul tău la această grupă:

FAQ

Vezi mai jos răspunsul la cele mai frecvente întrebări

Fiecare grupă are afișat pe pagina de curs orarul exact: Grupa 3-6, Grupa 7 -12, Grupa 13 - 15, Grupa 16-18.

Prețul cursurilor este afișat pe fiecare grupă de vârstă: Grupa 3-6, Grupa 7 -12, Grupa 13 - 15, Grupa 16-18.

Coding Hub este singura școală de IT în care copiii pot începe cursurile începând cu vârsta de 3 ani. Continuăm apoi procesul educațional până la 18 ani. Însă, ne adaptăm nevoilor fiecărui copil, deci copilul tău se poate înscrie la curs indiferent de vârstă.

Cursurile au loc o dată pe săptămână. Workshop-ul de robotică (pentru grupa de 3-6 ani) durează o oră. Restul cursurilor au o durată de 2 ore.

În general respectăm orarul școlar public. Astfel, cursurile încep în luna septembrie și se termină în luna iunie. Pe perioada verii organizăm workshop-uri, tabere urbane de IT sau tabere la munte.